viernes, 7 de marzo de 2014

Demà serà un gran dia per mi, el meu somni s’ha fet realitat encara no em puc creure que demà inauguri. Vull donar les gràcies a molta de la gent que m’han acompanyat en aquest camí, en els bons moments i en dolents. Primer de tot donar gràcies el meu home, Pere sense la teva ajuda, la teva paciència i la teva comprensió això no hagués estat possible, també a les meves filles Júlia i Núria fa un mes que ha canviat la meva vida i la vostre també, fa un més que no ús puc veure gaire però us estimo molt. També a la meva germana, la meva mare i la meva iaia, per els dies que ens hem passat pintant, ordenant, fregant, munta’n mobles, moltes gràcies, i també pel logo que m’ha fet la meva germana. Gràcies també a les mames castelleres per ajudar-nos aquests dies cuidant les nenes als assajos i on ha fet falta. Gràcies a la Clàudia per escoltar-me i donar-me l’empenteta que em faltava, gràcies a la Maria pels bons consells i per les xerrades i moltes mes coses, gràcies a tota la gent que ha compartit la meva informació el seu Facebook i fer que arribes a tanta gent, també gràcies a tots els talleristes que m’han ajudat aprendre a fer Scrap i altres coses i sobretot moltes gràcies a la Silvia per ensenyar-me moltes coses de les que he après, per la seva generositat i els seu consells, per les rialles i els bons moments. Moltes gràcies a tothom que m’ha ajudat en aquest camí. Ens veiem demà.

No hay comentarios:

Publicar un comentario